Soooommarloov, solen lyser skönt!

Jag känner mig fan duktig idag! (Förutom att jag har nekat typ 5000 jobbsms och sov till kl10) Jag har lyckats lämna in ALLA uppgifter! Hade fått omskrivning på växtodlingsförsöket så skrev om det (dock inte så mkt..) så vi får se om det blir godkänt. Men metodiken, och statistiken! Jepp! KLAR ÄR JAG!

Har skaffat mig en hundblogg :D Så nu slipper mina vänner som inte är hundintresserade att hör allt om träning osv här. Men ni som vill läsa den så heter den ludentass.wordpress.com!


Idag ska jag fara runt o göra lite ärenden, köpa stadsfestbiljett t ex! Sen blir det nog en sväng på klubben o sen tacokyckling till middag♥

Kvällen vet jag inte vad den bjuder på, säkert något tråkigt som alla andra kvällar. Förutom igår då jag hamnade hemma hos T&D :) Kim var där o Peter kom dit o vi hade riktigt trevligt, som alltid :)
Men idag blir det nog en film eller nåt. Ska ju upp tidigt imorgon så!

Näe, nu lunch  :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: