Du e för fin för så fula killar, sluta upp att kasta pärlor åt svin

Haha fan så glad jag är nu för tiden!

Helt sjukt hur man kan förvränga minnen sådär. Eller tro fel om folk. Jag är jävligt glad att jag hade fel här dock! Allting är som så bra. Blev godkänd på första delen i den här kursen idag också. Har dock inte alls nästan pluggat så mkt som jag borde ha gjort till tentan vi har om 3 veckor.. Och har inte gjort om min redovisning än heller. Har mycket att göra. Men det löser sig!

Våren var farligt nära idag, solen sken, +10grader och snön smällte till vattenpölar överallt. Det var så extremt så jag rent var tvungen att börja lite lätt med vårstädningen här hemma!

Imorgon är det kortdag, en snabbis på stan o sen prommis med hundet i hamn :) Hämtar hem mina hjärtan, iaf för natten.
AnnaO kmr hit på dejt :) Var längesen vi träffades nu o känns som att vi har MASSOR att prata om... hehe.

Lördag blir det fest hos T&D o sen utgång med M. Är faktiskt inte alls sugen just nu så återstår att se om det blir dricka eller nyktert. Men ni lär ju få veta!

Hooj

Och vi kommer inte längre
Vi är tillbaks på noll
Men ingen kommer sörja
Vi har spelat ut vår roll
Vi glömmer hela skiten
Det betyder ingenting

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: