Du o jag under täcket, baby

Praktiken gick snabbt i fredags. Vart en kortprommis med Hollan när jag kom hem för vi höll på att blåsa bort. Ett bad sen lite nudlar till middag och så kom Jeanette o Lima hit!
Vi flummade på med ful musik o tjattrade om lite allt möjligt. Fick skjuts av Lima in till stan o jag o Jeanette drog på Calles. Var himla gammalt folk där, brukar ju som vara rätt blandat men.. Nord kom dit o var med oss :) Vid typ 12, halv 1 så försvann typ allt folk? Och sen strax efter 1 så var stället fullt med yngre folk. Var som en skum kväll, men vi hade trevligt med Nord, Sämre-Dennis och Bugg-Patrik :P

Hehe Jeanette ser sneaky ut..!


Nord följde mig en bit hemåt så jag slapp gå själv, och sen fick jag besök. Vart en LÅNG natt.. Somnade efter 4 nångång o vaknade 7. Var inte den piggaste människan igår!


Igår tog jag med Jeanette till hamn så hon kunde hälsa på Lena medan jag gick med Holly i skogen. När vi kom ut ur skogen så såg vi en stackars tant som hade ramlat med sparken! Jag skyndade mig dit och hjälpte henne upp. Veckans goda gärning :) Det kom en kvinna uppifrån backen som hade sett hur hon hade ramlat och följde med tanten hem, så hon måste ju få halva credden :P

Hämtade upp Ronja o Jeanette o for upp till stan igen. Sov nån timme på soffan men M ringde o väckte mig, that bitch ;P Haha, hon bjöd mig på filmkväll hos Adam så jag vart som glad ändå :) Fast först så for jag bort till Jeanettes mamma o såg Melodifestivalen med dom, grattis Loreen btw, och sen for vi bort till Adam o såg film. Stackars hundarna tkte att det var lite jobbigt, men dom får ju socialtränas så :P

Idag har vi varit i backen med T&D, Affe, Peter o Albin :) Var svinkul, förutom att alla är fjollor o inte vill åka! Men det är ju mysigt ändå :) Hollan har fan kul när hon springer brevid madrassen! Och det är typ enda gången som hon faktiskt tycker att JAG är kul. Hon springer iväg en sväng men kommer alltid tillbaka till mig, det är jätteroligt! Jag blir så glad :D

Nu är vi hemma i läggan, beger mig snart mot hamn för att dumpa hundar.. Fast funderar på om jag ska ha Holly imorn, jobbar bara 7-13 så hon klarar det ju.. Då kan vi gå upp på Vitberget på kvällen :) Fast vi får se..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: