Follow me, everything is alright

Gårdagen var LÅNG. Men var ovanligt trevligt att sitta med på personalmötet. Jag kommer sakna det där arbetslaget! :)

Agilityn gick bra, hon var lite galen men det är hon ju alltid.. :P Satan vad glad jag blir alltså, hoppas hoppas att det inte blir massa tjuvsmitare till sommarn bara!



"Well I see you've had a very productive day.."






Det var en väldigt pustig dag idag. Vi gick tvärs över hela Atorp för att springa lite på en åker, sen hem igen :P Hollan har upptäckt en ny lek, jag gömmer hennes boll någonstans inne i lägenheten o hon får leta reda på den, sen kmr hon tillbaka med den till mig så jag får gömma den på nytt. Söt som en tok!
Var himla härligt att röra på mig även om det var så blåsigt. Kanske blir en till prommis innan mami hämtar henne ikväll.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: