För mitt hopp är en skadskjuten kråka, och jag är ett springande barn

Jag har så mycket tankar just nu. Det är inte det att dom är dåliga, eller vissa är väl inte så bra. Men det är så fruktansvärt mycket!

Jag tänker på allt bra från i somras, jag tänker på min tid i Göteborg. Jag tänker på den jobbiga natten i fredags. Jag tänker på praktiken, jag tänker på tentan om 2 veckor. Jag tänker på skiten vi kommer utstå när vi ska slåss emot att ha två kurser samtidigt. Jag tänker på mina hjärtan, jag tänker på agility. Jag tänker mer på Göteborg. Jag tänker på min hälsa, jag tänker på min vikt. Jag tänker på kärlek. Jag tänker på Holly, jag tänker på Ronja, och jag tänker på en ny hund. Fast det är inget jag har tänkt tänka för mkt på förän om några år. Iaf inte förän jag får ordning på Hollan.

Men det är så mycket som snurrar, känns svårt att få in mer information dit i och ändå måste jag klämma in 7 böcker i huvudet innan nästa fredag.

Jag tänker massor på Ronja. Det SUGER att hon inte kan vara själv. Och det suger att hon är så jobbigt liten och inte hänger med. Och det suger att jag har fruktansvärt dåligt samvete för att hon inte är här så mycket.
Och det suger mest att jag älskar henne så mycket!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: