I have to block out thoughts of you so I don't lose my head

Hemma i Skell igen. Dock i Ske-hamn. Ska jobba på en förskola här imorgon så tänkte att jag krashar hos päronen så slipper jag stiga upp så tidigt :)
Men måste sova här imorgon också för ska vara barnvakt på lördagmorgon då pojkarna sover här och mami jobbar förmiddag. Jag saknar min säng!!

Och på måndag börjar jag jobba på en förskola på Sörböle :) Har blivit bokad för 15 pass där! Så jobbar ända till den 20nde. Men måste ta ledigt sista dagen för ska iväg på föeläsning. Hoppas att det går att fixa!

Näe. Ska se klart detta överraskande avsnitt av The River (var ju sista förra gången? I guess not!) och sedan blir det mammas obekväma säng. Tur jag har den för mig själv iaf!

Hoooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: