I must be running on sunshine

Gårkvällen var underbart trevlig! Var lite uppdelat i början, men tillslut satt vi alla o pratade i Nicos vardagsrum :) Josse o Ida hade ju med sig småflickorna, så det var väldigt mycket bebis- och mammaprat. Men det var helmysigt! Jag fick sitta o hålla i båda två, och herregud så kär man blir :D Längtar fanken tills jag blir mamma, fast det är ju x antal år bort. Min orginalplan var att få mitt första när jag var 23, men när jag redan är 21 och inte ens har någon man så känns det smått omöjligt :P
Men näe gud så roligt det var att träffa alla igen igår!

(Snodde bilden av M)

Vi begav oss därifrån kring halv12 allihopa. Jag o Lima for hem till mig o såg sista avsnittet av The River.. Vill inte skriva något om det direkt så för det har inte gått på tv än men, fyfan vilket dåligt slut :P Riktigt löjligt! Vart otroligt besviken för resten av serien har varit amazing!


Imorse vaknade jag 08.34, himla ovanligt! Har vaknat före 8 varje dag de senaste två veckorna :P Men jag lyckades tillomed somna om o sov till halv10 :)
Detta var min frukost, mums!


Sen tog jag mitt stora hjärta o begav mig ut i skogen! Vi gick hela den här nyfunna vägen, nästan ända bort till Tuvan :) Hollan var jätteduktig i skogen, hon gick fint utan koppel varje gång vi mötte någon förutom när vi mötte två småhundar.. Hon älskar verkligen små hundar, men man kan ju förstå varför när hon är uppvuxen med 3st :P
När vi gick brevid A-torpsleden på vägen hem så vart hon dock jättestressad då bilarna körde så nära.. Någonting att träna på antar jag!
Sträckan vart iaf ca 5km och tog ca 1½timme :) Rätt nöjd! Och Hollan verkar då nöjd också, hon har slocknat med huvudet på min fot♥


Kl4 befinner jag mig i hamn och äter grillat, det ni! ;) 
Och ikväll säger jag hejdå till världens bästa Lima. Satan så tomt det kommer bli utan henne här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: