I wonder if he knows that he can say it and I'm with it

Haha oj, jag brukar ju vara duktig på att blogga varje dag.. :P

I fredags så kom AnnaO hit, vi åt något megagott som jag hade tillagat, smått stolt. Såg film o babblade. Jag and the dawgs följde med henne in till stan sen och påväg hem igen så mötte vi Sara, Wille o Tellevinken :D Stod o pratade med henne i typ 20min, alla hundarna hann då bli galet uttråkade :P

Jag hade glömt mobilen i hamn när jag hämtade hundarna, så Therese o Daniel lovade att jag skulle få den på morgonen när vi skulle o rulla ihop mattorna på travet. Just innan jag la mig på fredagkvällen kom paniken, hur fan tar man sig upp på morgonen utan mobilen?! Så Daniel lovade att han skulle komma förbi o väcka mig när dom for dit :P

Släpade bort alla mattor o hinder o sen for jag till hamn o gick i skogen med Hollan :) Hälsade på mormor o önskade henne ett "krya på dig" och sen tog jag med småhundarna ut en sväng också för min mor hade jobbat natt och är fasligt förkyld. Bjöd mor på lunch, rester från fredagen o hon tkte det var jättegott :D

Var inte jättetaggad på kvällen men det vart kul som alltid :) T-boy gjorde mitt hår medan M fixade sminket, kändes som att jag skulle på balen eller något xD

Var svinkul hos T&D, lekte en ful lek med lappar på ryggen :P Vid 11 drog jag o M vidare på det där fula på Station. Var svintråkigt hur som helst så drog på Calles efter typ en halvtimme x) Träffade Jens bror Nils så vi satt o snackade med han o hans kompisar resten av kvällen :) Sen fick jag skjuts hem av en av dom :)

Idag hav vi varit i pulkbacken igen! :D Det var lika awesomet som sist, fast nu var det massa gupp i banan så min rumpa lär vara blå imorgon :( Hahah Men fan så kul vi hade!
Sen tryckte jag i mig en halv pizza o en pommeslåda, hör o häpna! Är skumt att jag hatar sånt jämt förutom när jag är bakis... Aja

Nu är Lima här, vi ska inte göra ett skit :D Hejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: