Seems I've crossed the line again for being nothing more than who I am

Gårdagen var otroligt bra!
Lektionerna var ROLIGA och LÄRORIKA, omg what was up with that lixom?!
Vi hade förmiddag i Teknikens Hus och gjorde massa konstruktioner o grejer, sen hade vi naturvetenskap på eftermiddagen o gjorde massa experiment :D SVINKUL! Jag stortrivdes :D Och var förvånad över hur mycket jag mindes från högstadiet. Jag kunde typ mest av alla i klassen. Huh. Inget jag är van vid, kändes ärligt lite konstigt :P

På eftermiddagen kom Pias papi o hämtade upp oss osså for vi till Rosvik och åt middag, klyftpotatis och ytterfläskfilé! :) Vi såg en ful debatt också. Fy så arg man kan bli av sånt.. Klicka här och se den själva, skriv mer än gärna en komentar om ni har några åsikter!

Vart en prommis med alla hundarna, och Hollan skiner som solen just nu. Hon är JÄTTEDUKTIG! Iallafall när vi är på isen :P Då kommer hon (nästan) direkt varenda gång jag ropar :D När vi är närmare land o det finns mer att lukta på leker hon fortfarande Alfons Åberg men..


Imorse vaknade jag med världens huvudvärk och feber. Tänkte bara skippa första lektionen, men mådde fortfarande inte bra efter lunch heller :/ Mår lite bättre nu men känns så skumt att komma till sista lektionen o ba "hej, vad har vi gjort hela dagen?" så jag gick en sväng med hundarna ist.
SATAN så snabb Holly är! E-bay har fan inte en chans :O Förut var dom ju typ jämsnabba, vet inte om hon har blivit snabbare eller om han sackar efter.. Men även om jag lurade bort Hollan så E-bay hade typ 20meter närmare till bollen så hann han inte ta den före hon kom som en blixt! Helt otrolig är hon, min hund :)


Jag är glad att jag köpte lite kurslitteratur igår, så jag har något att läsa undertiden jag missar lektionerna. Imorgon MÅSTE jag på skolan iaf, kommer aldrig fatta något av vetenskapsskiten om jag inte går på föreläsningarna..
Åter tillbaka till läsandet!

Glöm inte titta på debatten jag länkade till.
Hooj!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: