Sticks and stones, love

Min far har varit här nu i två dar o satt upp hyllor, speglar, tavlor osv. Han är snällast!
Jag har tvättat all min tvätt idag. Jag har för mkt mörka kläder ;S Hade tre fulla maskiner med mörk tvätt o endast två halvfulla med vitt..

For bort på praktikplatsen o hämtade upp ett bortglömmet papper, och så hade kläderna jag hade beställt kommit! Lite färg sådär lagom till att snön börjat smälta :)



Min hund är väldigt uttråkad, och värre kommer det bli. Blir nog ingen långprommis idag. Har lagt kycklingen i marinad (men är för hungrig så kmr äta den snart) och ikväll ska jag o bror på möte för vikariesamordningen. Blir en kortare sväng sen när vi kommer hem. Ska försöka få bror att stanna på Coop så jag får handla lite. Har slut nudlar x) Och bröd. Och pålägg.. och korv :O Och köttbullar. Och så vidare och så vidare.........

Nu ska jag plugga lite till. Tenta imorn! Skjut mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: