You probably think this song is about you, don't you?

Min bror är puckad så han hade glömt bort mötet vi skulle på. Om han då hade ringt så kunde jag ju ha gått dit själv men näääää. Pucko >.<

Albin var gullig o följde mig på Coop, så Hollan fick sig en längre sväng igår ändå:) Men det är alltid lika pinsamt när man inte har råd att betala för allt man har släpat med sig till kassan. Tacka gud jag får pengar idag!

Vaknade kl7 av väckarn o hoppade upp ur sängen! Det var så fint väder!! Och sen kom jag på att jag ska bort o skriva tenta hela förmiddagen. Kul.

Tog med Hollan ut en sväng iaf, hon var lös o vi tränade lydnad o det gick rätt bra :) Sen när vi började gå våran sväng så kom det en hund bakom oss som var himla intressant, hon gick typ baklänges en lång bit. Men sen bytte den hunden sida av leden så då gick som okej. Men jag vågade inte släppa lös henne för hon skulle säkert ha sprungit över vägen. Precis som den andra hunden gjorde!! :O Vi stod o väntade på att gå över leden för det kom 3 bilar och då hör jag bara "NEEEEEEEEEEEEJ!!!" och så kommer den stora dunsen rakt över! :O Han var jättenära på att bli påkörd :'( Men han klarade sig. Jag slår vad jag var lika förskräckt som ägaren. Försökte ha Holly bakom ryggen o locka på hunden så den skulle kliva av vägen, men då lyckades jag visst få Holly påkörd av en cykel istället. (Inte påkörd-påkörd men ni fattar)
När ursch. Drama på morgonen.
Efter det så gick det inte göra något alls med Hollan, hon bara tittade efter den stora klumpen när dom gick iväg.

Nu är vi då safe inside och jag ska ta o klä mig. Blir att tanka Glenn idag, yey! Och betala hyra och försäkring. Och köpa lite mera mat :D

Näe, önska mig lycka till..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: