You've got me feeling sublime

Alltså. VALPSUGEN MUCH?! Det är fan värre än godissuget. Btw så var jag asduktig när Pia köpte massa godis då vi var på DollarStore idag, jag köpte INGET! :D

Åter till valpandet. Alla mina planer för sommaren utgår typ från att jag skaffar valp i Juli. Alltså tar en tik när Elma får valpar. Ändå lite coolt att ha helsyskon :)
Men, har planerat upp att jag ska försöka jobba så mycket som möjligt fram tills slutet av Juni, så att jag kan vara hemma med valpen hela Juli/Augusti utan att det blir allt för ont om pengar. Sedan börjar ju skolan om, men då får den väl följa med till Luleå. Då är den ändå nästan 4 månader så nog måste den kunna vara själv någon timme iaf! Annars kanske mamma får vara valpvakt första inne-veckan.

Fast egentligen så är det inte helt säkert än. Håller på att kolla upp hur Holly o E-bays kullsyskon är i mentaliteten. Jag känner ju båda föräldrarna och dom är fina stabila hundar, och Holly och E-bay har också bra mentalitet. Men har mailat ut till dom andra ägarna och bett dom berätta hur deras hundar är, dåliga som bra sidor! Har träffat Elmer, och han verkade också fin. Var då lugn o snäll inne i ridhuset på en agilitytävling så det bådar ju gott :P Men som sagt, vi får se.. (Okej, det kommer nog hända ändå.....)

Tänk, om några månader kommer jag kanske ha en liten sånhär igen! :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: