Before nothing can be done

Oj så olycklig idag. Har haft x antal breakdowns pga plugghelvetet. Jag har inte satsat så mycket alls på naturvetenskapen, för sånt kan jag ju! Den andra kursen har varit så svår så har mest fokuserat på den. Och nu när jag kollar igenom tenta-frågorna vi har fått så kan jag typ INGET.
Men jag tror det är pollenhelvetet som är värsta tjuven i dramat. Jag är så jävulskt trött. SÅ JÄVLA TRÖTT. Igår steg jag upp kring 9, sov mellan 12-16 o lyckades ändå somna före 23 och sova till 9 igen. Sedan har jag sovit mellan 11-14 idag och är ändå så slut så jag skulle kunna gå o lägga mig nu o sova hela natten.

Så jag skyller på att det är därför jag bryter ihop istället för att bara ta tag i skiten.


Men nu ska jag ta tag i boken igen och läsa tills ögonen ramlar ut. Eller tills typ kl7, då tänker jag fara en snabbsväng på klubben o se om Hollan drar eller om hon stannar med mig.
Ja just ja.. Hollan stack idag. Sådär räckte fingret åt mig o drog när jag ropade. Fyfan så besviken!! Hon har varit så satans duktig.. Där fick jag ett till breakdown.

Anywhoo, ska nog dra till hamn sen o se Eurovision med min mor. Köpa lite melon o frukt o göra fruktsallad hade jag tänkt :)

Okej. Ta tag i ditt jävla liv för fan.



With or without me, you still have it all. Μ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: