Cause they don't even know you, all they see is scars

Bestämde mig för att fara till Sjön idag, internetet vart för frestande när det var annat som behövde göras.

For först en sväng förbi Campus för att låna en bok men självklart var biblioteket stängt idag. Men träffade M så det var ju kul iaf :) For förbi Coop o plockade upp lite revbensspjäll för jag antog att min far (som sov där ute o jobbar med nya huset) inte skulle orka fixa egen lunch. Han vart nådigt lycklig, vilken bra dotter jag är! ;D

Låg i bikini på mormors altan o skrev klart metodikuppgiften. Om det är rätt har jag ingen aning om för jag fattar egentligen inget alls av metodiken men jag lämnar väl in den o hoppas på det bästa!
Har också gjort klart 2 av 4 uppgifter på statestiken men är inte alls säker på att jag har räknat ut ena uppgiften rätt.. När jag inte har boken heller så är det extra svårt. Ska kolla imorn om den finns att låna, annars blir det att express-beställa den!


Hollan lyckades iaf smita iväg när vi var där ute. Hon sprang in i hagen till småhästarna o getterna. Tror Bosse (get) fick in en smäll på henne för jag visslade o då tjöt hon till, sedan när jag gick upp för att kika vart hon var så såg jag hur Bosse jagade henne runt i hagen xD Min gissning är att hon stack dit för att bada i deras lerhål. Andra grannen har satt upp staket så hon tar sig inte till dammen längre, och det var ju himla varmt idag så hon behövde väl svalka sig.. Vart småförbannad, men hon tog sig inte ut ur hagen utan hjälp så var väl därför hon inte kom då jag ropade. Och sedan gick hon fot hela vägen hem igen o höll sig på gården resten av tiden så sååå arg kan jag ändå inte vara. Får gå upp till dem imorgon o be om ursäkt!

Imorgon tar jag mitt pick o pack o beger mig bort till Sjön för att övervintra. Eller överhelga? Tenta på måndag o jag MÅSTE klara den. Så. Ja. Eller Limas nya favoord, såatte..

Nu säng, massa plugg imorgon o vi hoppas på megafint väder!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: