Det snurrar i min skalle

Förberedelserna började idag som sagt. Befann mig i Bersa vid 11, vi har ordnat ganska mycket faktiskt! Priserna är nästan klara, banorna är utmätade osv :) Men är ändå ofantligt mycket kvar imorgon. Glömmer bort från år till år hur mycket det faktiskt är att göra före vår tävling :P Men jag älskar det!!

Däckade i soffan efter jag ätit lunch. Så mkt för att plugga.. Vaknade vid halv4 så började med maten. MEGAgod kyckling har jag gjort :D Sen satte jag mig o skrev klart en uppgift iaf. Och har bakat negerbollar! Känner mig så stolt över mitt bidrag till fikat, hela 10st blev det! ?!?!?! Skulle ha gjort typ 5-dubbel sats...
Nyinkommen från prommis med mitt hjärta. Jag älskar när vi träffar katter som vi kan träna på. Hon bryr sig inte lika mycket nu för tiden :)

Imorgon är jag Tigervakt igen (hahaha nu ska vi gå på tigerjakt heheh,trött) så tänkte pallra mig upp vid 8 så flickorna får kuta omkring i skogen lite före dom ska sitta i bilen hela dagen. Kl10 börjas det imorgon. Hoppas på att vi blir klara tidigare i år eftersom vi började redan idag. Man var rätt trött då man inte kom hem förän halv11 o skulle upp 4 förra året..
Däremot så har jag problem på söndagen. Vi kommer inte vara klara förän jäääättesent. Och jag ska ju upp till Luleå på lördagkväll.. Hade tänkt hinna stanna o kika lite på denna lilla damen också men det blir nog för sent för det tyvärr!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: