Gothenburg I'll come back to you now♥

I måndags klarade Holly intagningsprovet till HU! Haha, är så patetiskt att hon har failat det två gånger när det är jag som är domaren tom. Men nu hade hon jättefin kontakt hela tiden, man blir som glad :)
Dock så hade jag varit i Bersan i nästan 2h o tränat före så hon var väl lite trött kanske. Och jag vart totalchockad, M ville komma och träna?! :O Kul var det :D

Tisdag så låg jag ute o pluggade i solen från 9-13, sen pysslade jag på här hemma. Lyckades faktiskt orka laga middag, var bara det att jag trodde klockan var mer än den var så jag åt middag kring 2 :S Men gott var det med något annat än nudlar xD
På aftonen for jag in till stan o skaffade Spotify Premium, gjorde mig skuldfri från praktiken och så skulle jag på Solbacken o köpa utemöbler. Men då hade jag självklart inte fört över några pengar så fick vända om hem igen, föra över pengar osså iväg. Sen så var jag för feg för att fråga om hjälp så jag köpte ändå inga möbler... Hehe!
For hem o dumpade lite smågrejer o hämtade hundet, sen for vi till Bersa igen :) Kom dit just efter 5 o var inte hemma igen förän 8. Men roligt hade vi! :) Det kom en liten flicka och ville kasta Hollys boll, så då fick hon det. Sen ville hon få Holly att hoppa hinder o springa genom tunneln så då fick hon det också :P Vart faktiskt lite överraskad, Holly gillar ju mina buspojkar, men bruka vara lite blyg för andra ungar, men det gick jättebra :)

Väl hemma kom Albin förbi o vi såg 3 avsnitt av Gilmore Girls, han tyckte om det! Hehehehhe


Idag är jag uppe med tuppen. Inbillade mig att jag hade så mycket saker att göra men nu är allt nästan packat, bara toalettgrejer kvar. Måste duscha o rensa diskbänken så pappa kan installera min diskmaskin medan jag är borta dock.. Men hittills ser det bra ut med tid!
Kl 19.05 sätter jag mig på tåget mot UNDERBARA Göteborg och bästaste L!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: