Jag är inte lika ung längre, men precis lika dum

Fortsättning följer.
Väl hemma från Götet höll jag igång hela dagen med att springa ärenden osv. Somnade på soffan en timme o somnade inte förän 1 på kvällen sen.

Måndag spenderade jag i soffan med mina bästa vänner Lorelai Gilmores. Pallrade mig upp ur soffan o for o tränade på kvällen. Tisdag hände inte heller så värst mycket. Steg upp "tidigt" och tränade med Tina, sedan plugg o tv.

Idag har jag försökt plugga, gick som det gick för att det var så jävla fint väder!! och allt plugg jag hade skulle göras på datorn.. Men låg o läste lite inför tentan iaf o började skriva mitt växtförsök.
Sedan vann solen och jag begav mig ut till Sjön för att sola o låta hundet springa av sig. Holly var otrolig o stack aldrig iväg nånstan! Måste säga att jag inte riktigt litade på henne i början, men tillomed när grannarnas hund började skälla så stannade hon snällt kvar :) Glad!
Sen vart det tacos o mer sol i hamn, gav pojkarna presenterna från Götet o blåste sopbubblor i säkert en kvart innan jag begav mig mot Bersan för träning med Andrea! Vi hade ställt upp en awesome kombo men jag är väldigt onöjd med Hollys svängar. Det var ju så tajt hela förra veckan!! Vet inte vad jag gör fel. Fick dock till några snygga varv innan vi gav oss!


Imorgon börjar förberedelserna för tävlingen. Ska möta upp styrelsen i Bersa o lasta av hinder o grejor o hjälpa till. Sedan spenderas nog hela fredagen där också, och självklart lördag o söndag ^^ Ska försöka plugga så mycket som möjligt i helgen, även om det blir jobbigt o svårt. Fast det är alltid jobbigt och svårt.. Känner mig bara dummare och dummare ju mer jag pluggar. Men jag kämpar på....

Nu säng. Lång dag imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: