Oj det var ett tag sen !

Varning för långt inlägg. Slänger in randompics då o då så det verkar roligare än det är :)

Fredagkväll spenderades hos AnnaÅ med härligt folk på förfest inför Megafonenfesten :) Där kring 10 skjutsade jag upp dom till folkparken o for hem o la mig... :P

Lördag steg jag upp alldeles för tidigt? Tror att jag trodde jag skulle köra till Luleå, inte Piteå :P Hursomhelst så var det kanske tur för jag körde vilse ett tag också!
Första loppet med Ronja gick så satans dåligt! Ingen fart, strul i slalomet och så snubblade hon av bommen så fick en vägran där. Jättekonstigt :/
Medan ag-2a o 3an körde så for vi iväg bort till skogen så Holly skulle få springa av sig. Jag kan bara inte låta bli att vara nervös före jag kör henne. Magen kryllar av fjärilar!
När vi kom tillbaka höll dom på att bygga om från ag till hopp så jag tänkte prova värma upp Holly på framhoppningen. Yeah right. Då sticker hundfan från mig o springer in på plan o hälsar på Pia mfl. Gud så besviken, hade tänkt stryka mig i smyg. Men det gjorde jag inte.. Och himlar så fint lopp det vart! :D Vi diskade på typ 5e hindret, men hon hade världens kontakt o höll stenkoll på vart jag var♥ Pia har loppet på hennes kamera så lägger väl ut det när jag får filmen :)
Sedan var det Ronjas tur igen, försökte värma upp henne lite mer, och jag vet inte om det var det som hjälpte men felfritt vart det och en 3e plats :)

Jag fick sova hos Lindhals på lördagkväll, dom bjöd på grillat och vi gick en sväng i skogen med hundarna. Jättetrevligt var det faktiskt :) Och Ralf är underbar. Känns bra att ha någon som tror på mig, som tror att jag klarar av det jag vill.



Söndagmorgon vart det ju en sovmorgon, steg inte upp förän 7 :D Åt frukost släppte Hollan en stund i skogen och begav mig bort till ridhuset! Ag-loppet med Ronja gick jättebra, en 3e plats igen :) Sedan satt vi ute i solen i några timmar tills det blev vi igen. Gud så fint väder det var hela helgen :D
Hopp1an var helt crazy. Crazy I tell you!! Har aldrig under mina 7 år av tävlande i klass1 någonsin fått köra en så krånglig bana. I loved it :D Första gången på 5 år som jag gick HELA banvandringstiden för ett lopp med Ronja. Satan alltså! Och jag trodde verkligen inte det skulle gå med Ronja, var för mkt svängar osv, hon brukar ju stanna upp då. Men icket, en 4e plats bidde det! :) Så duktig flicka♥
Jag tänkte att den banan skulle bli svinkul att köra med Holly, men vi trasslade oss som bara den. Antar att det är för att jag inte springer. Alla klagar på att jag inte springer, så jag måste väl skärpa mig!
Anywhoo vi krockade rätt mycket, och hon smet i början (men kom direkt då jag ropade!) så vi diskade oss rätt tidigt. Sen snubblade jag över henne in i en tunnel o ja.. Men slutet var fint, det måste jag erkänna!



Valborgs
På dagen så flängde jag runt på Solbacken o gjorde av med pengar. Köpte hundmat, nytt halsband åt Hollan, kompostgaller, schampoo osv, magneter o nå hundben. Vart fattig :(

Sedan begav jag o Hollan oss mot T&D. Det började med åter en tripp till Solbacken för att inhandla mat inför kvällen. Och lite alkohol, tihi!
Vi lagade mat, spelade Wii och hade allmänt trevligt. Dock så drack jag bara en halv cider så kunde ändå köra hem sen :) Var hemma kring 12 tror jag, så vart inte så sent :)


Och igår:
Hollan chockade mig med att ligga kvar i sängen när jag steg upp! Det har aldrig hänt förut. Men hon låg där i en hel halvtimme. Stackarn var väl helt slut efter kvällens bravader :P
Jag släpade med henne ut på en springtur iaf, och sen solade vi lite på altanen. Jag multitaskade som fan, rockade rockring o läste plugg-bok samtidigt som jag solade. Hell yeah 8)

Klockan 12 skulle vi träffas på travet för att packa ihop hindrena och flytta dem till Bersan!! :D Vi bar o bar, och rullade mattor och så bar vi dom. Känner av det i ryggen idag.
Väl i bersan så lastade vi av och så stannade jag, Linnéa, Maria o Veronica kvar o tränade. Det var då jag fick veta hur mycket fel jag gör :P Det är bra att ha folk som pekar ut det, men jag förstår inte hur jag ska kunna springa fortare :O Måste fan börja konditionsträna och explosionsträna som fan! Men vi tränade till typ kl4, sen vart det grillat i hamn med det starkaste köttet någonsin. Men gott var det ändå!
Gårkvällen spenderades med lite plugg och massor av Gilmore Girls.



Idag har vi bara slappat på altanen i soooolen! Men det kom massa moln så nu sitter jag här. Funderar på att äta lite lunch snart..
Ikväll är det styrelsemöte kl19, så jag tänkte fara iväg redan vid halv5 så jag hinner förbi bersan o träna lite. Gaah jag älskar att hindrena står ute!!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: