If you see us in the club we'll be acting real nice

Onsdag: Hollan var SUPERduktig på träningen! Och sedan låg hon tyst och snäll under hela styrelsemötet :O Det är så kul att jag inte har vant mig ännu, hon lyckas överraska mig varje dag :)

Torsdag: Minns inte riktigt.. For väl till Bersa o tränade igen antar jag :P För dumpade hundarna i hamn so it makes sense.

Fredag: Vaknade, stressade till bussen, gick på stan i Umeå med världens bästa 20åring ;) Hittade mig lite saker tillslut. Massa alkohol intogs i Jeanettes kök innan vi begav oss ut på Corona!
I jackkön stod vi bakom några invandrare, ena vänder sig till mig o säger "You are very hot. I am going to fuck you tonight". Vi spenderade resten av kvällen med att gömma oss från han! I princip :P Jag bjöd på cider, sen bjöd Jeanette på cider och då satte vi oss i ett hörn o drack. Då kommer det två trevliga skåningar och pratar med oss! Jag måste sluta prata med killar i Umeå, alla är så trevliga. Och självklart upptagna.. Men vi hade svinigt kul, fick lära oss massa skånska ord och fraser som alkoholen lyckats få mig att glömma, och blev bjudna på massa drinkar o shotts! Lite tragiskt dock att vi nästan inte dansade något alls på hela kvällen. Var bara i slutet med våra skåningar, men trevligt var det ändå!! Haha, den 3e maj 2013 ska jag o John träffas utanför Corona kl10 ifall vi båda är singlar! xD Ändå otroligt romantiskt det skulle vara ifall det hände och vi skulle gifta oss.. Men livet är aldrig som i filmerna ;)

Vi lyckades missa sista bussen in till stan, men fick oss en taxi efter många om och men. En väääääldigt full tjej vid namn Sara satt i linne o frös i busskuren med oss så vi var trevliga o lät henne åka taxi med oss. En jävla jobbigt full tjej. Tillslut så var vi iaf hemma och jag däckade visst såfort jag la mig x)


Lördag: spenderades som en riktig bakisdag skall - pizza, chips, cola osv. Väl i Skellhell så spösnöade det (nytt ord) men dum som jag var så tänkte jag "äsch, nu kan jag ju cykla hem !". Dyngsur och svinkall kom jag fram till Frögatan 51. Bytte kläder, värmde händerna o begav mig till hamn för att äta hemlagad mat och att hämta mina hjärtan.

Söndag: Vaknade av ett sms från Emma där det stod att hon o Tina skulle fara o träna i bersan kl13, och dom undrade om jag vill hänka! Jag o Andrea hade redan planer på att träna idag så vi joinade dom där då :) En gigantisk vattenpöl tog upp mesta delen av rinken, men vi lyckades ställa ut några hinder iaf. Hollan är så duktig, tihi!


Sen vi kom hem har jag legat i soffan och sett Gilmore Girls. Var egentligen bjuden till T-boys nya lägenhet ikväll men det blev inte.. Och nu är vädret tokfint och jag hittar inte en endaste vän som vill vara med mig. Funderar extremt starkt på att fara till Bergsbyn o träna för andra gången idag. Men har inte råd egentligen.. Vill bara ut o göra något! Skulle jättegärna ha gått en långprommis om inte Ronja hade varit här. Eller farit o grillat korv med några vänner? Fast Albin är trött o M är på bio.
Gud vad jag längtar till på torsdag. Hur jävla härligt ska det inte bli att träffa min bästa vän igen?!?!?! Fan vad jag saknar dig L

Näe, tror jag ska sätta igång 6e säsongen av Gilmore Girls i ren protest. Screw homework.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: