You took your time with the call, I took no time with the fall

Gårdagen gick väl okej. Vi fick klaga ut ordentligt och det känns som att de faktiskt lyssnade, men det hjälper ju inte oss något. Eventuellt att nästa grupp förskollärarstudenter slipper denna skiten.
Idag handlade det om statestik. Vart smått stolt över att jag faktiskt kunde räkna ut det, men har ingen aning om vad det är jag räknade ut x) Men min far har aldrig låtit så stolt som förut när jag försökte förklara chitvåformeln för honom då vi åt middag. "Min dotter är SMART! :O" Haha x)

Stannade i Rosvik påväg hem o kikade på mitt allra minsta hjärta igen. Ska bli kul att fara o hälsa på om några veckor då hon är lite större och rörligare, men hur mysigt är det inte att mysa med en 2veckors valp?!

For somsagt ut till Sjön sen o åt middag med päronen samt hämtade mitt lilla fluff. MarieAnne o KurtAllan kom förbi också med deras vovvsar för att säga hej, och jag förundras fortfarande över hur duktig min hund har blivit. Hollan var lös hela tiden o stannade mest vid min sida. Hon vart dock lite smårädd för deras barnbarn när han vart lite för på så jag lät henne gå iväg då. Men seriöst, jag kan inte vänja mig!

Bestämde mig för att fara o impulsträna sen när jag kom hem, såg att Andrea skulle iväg med Tino så tänkte why not! Där också, hur duktig som helst. Har inte haft henne lös från/till bilen/rinken sen förra året då hon stack iväg o störde mitt i en fotbollsmatch men nu var hon jätteduktig. Hade henne tillomed lös bakom fotbollsplanen för att hon skulle få gå o skita och hon kom direkt då jag ropade. Jag vet att detta inte är stort för en normal hundägare, men som jag har kämpat med mitt monster för att bygga upp kontakten jag missade ibörjan, fyfan så stolt jag blir! ♥

I helgen bor jag i husvagnen i Sjön utan internet så jag har minimal störning i mitt tenta plugg. Är extremt mycket som hänger på dessa tentor och inlämningsuppgifter så jag MÅSTE klara det. Satt hos Pias farmor igår o pluggade o lyckades skriva klart Teknikuppgiften före 12slaget så den är inlämnad iaf. Om den blir godkänd återstår att se. Refererade inte nog mycket till litteraturen är jag 99% säker på. Eller p<0,01 som vi lärde oss idag. Eller nåt.

Nu sömn, imorgon börjar jag med metodikuppgiften!


Haha, varje gång jag börjar tänka på dig
försvinner du bakom de mer viktiga sakerna i mitt liv.
"And maybe I don't mean to, but you see me on the news and you'll come running..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: