Reveal yourself tiny songstress!!!

Jag har lyckats få en utbildning, påbörjat ett nytt jobb OCH sagt upp mig bara på en vecka. Snabbt gick det. Men det var verkligen ingenting för mig. Försökte hålla ut hela veckan för att få ut mer pengar av det men var tvungen att offra söndagen för att göra klart grupparbetet.
 
Redovisningar igår, jag mådde piss hela dagen, höll på att svimma/spy men höll ut hela dagen. Såg film med Sara hela kvällen, Dark Shadows, satan så bra!
Mådde mera piss idag så vart väldigt kort. Sitter hemma i hamn nu igen. Nyser som en tok!! Som att jag har sniffat på en katt typ. Hoppas inte att det blir en alltförstorförkylning.
 
Pratade med bästaste L igår också, hon är bra. Och jag saknar henne!
 
 
Beslut att ta. En del större än andra.. Ska jag klippa lugg igen ? :) Hehe!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: