You've got the words to change a nation but you are biting your tounge

Det är flyttat och städat och jag har blivit trackad av Skebo hela dagen. Uppenbarligen så skulle jag ha varit utflyttad och lämnat in nycklarna sista Augusti, men det var det ingen jävel som hade sagt åt mig. Så.. Har stressat upp med nycklarna idag men ändå fortsatte dom ringa o tracka mig :S
 
 
Den här veckan kommer bli en jävla PINA. Jag har påbörjat (läs nästan blivit klar) med uppgifterna som ska redovisas och diskuteras i veckan, men hade tänkt göra klart dem i helgen. Och det har jag ju inte hunnit som ni kanske förstår.
Har lyckats göra klart IKTuppgiften idag iaf. Och gruppuppgiften är ju klar sen länge. Men har inte plockat ut citat ur varje kapitel i Vygotski och har inte ens läst klart den andra skiten. Så detta kommer bli baaaajs. Men så går det när SKEBO SUGER.
 
Jag har fastnat vid dåliga sidor på nätet också, typ blogg.se och facebook ^^ Måste lägga av med det och göra klart den här skiten!!!!
 
Hejrå..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: