Hemma bra men borta bäst?

Kan inte säga att det känns jättekul att komma "hem", eftersom jag inte har ett riktigt hem just nu.

Men veckan har varit SUPERkul!! Haft massa roligt för oss och skrattat så man har ont i magen! Nu är jag hemma och har hunnit med ett agilitypass och bus med lilla spunkhunden min. Och att det hade trillat in nära 9k på kontot idag var inte helt fel heller, så har nu avbetalat halva skulden till mor, mer eller mindre. Nu när bilen hamnade på verkstad så borde jag väl betala för det med, och isf så har jag bara betalat en tredjedel :P Menmen, skulden börjar vara avbetald snart iaf! La 2000 på sparkontot (vet inte hur länge det stannar där men) och har nu en tusenlappis att köpa skor, sprit och inträde på krogen för nästa vecka :) Glad på livet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: