Jahapp

Då var man näst in till inflyttad hos mor o far igen. Hoppas lägenheten ryker fort så jag slipper stå o betala hyra för den tills November >.<

Händer annars inte så mycket just nu. Lillan växer så det knakar, Ronja chockar med att plocka pinnar och Holly växlar mellan förfärligt slamsig och totalt underbar som om hon har PMS.

Huset i Sjön går framåt, nästa helg är det takläggarfest :) Men det missar jag för då är jag i Kalix och tävlar!

Idag skickade mor upp mig o bror för att köpa mat från Matfesten till middag. Jag gruvade mig något fruktansvärt på väg upp. Jag har ingen självkänsla alls, och att vara runt massa folk och se ut som jag gör känns förjävligt. Tanken på att träffa folk man faktiskt känner sög. Som tur är så känner jag inte så mkt folk i Skeå :P Vi fick oss maten och skyndade hem igen!
Dock så fick jag en fruktansvärd längtan efter att ta på mig snygga kläder, gå ut o dricka alkohol och dansa hela natten. Måste ta tag i konditionen och få av mig några kilon så kanske självkänslan kommer tillbaka! :P

En liten up-date på vad som händer här. Väldigt passande bloggnamn jag har egentligen! :P

Hare gött

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: