Courage

Var lääängesen nu. Sorry. Skriver inte så mkt längre.
Hade en AWESOME födelsedag! Och har fått mig massa jobb. Öppnade en tillfällig affär på solbacken där jag fick jobb, så dit ska jag imorgon. Har btw köpt kläder därifrån för mer pengar än jag ens har tjänat ihop för tillfället, men det löser sig nog ^^
 
Jag har hoppat av mina studier också. Faktiskt så har jag börjat försöka förverkliga min dröm. Min stora dröm, som jag har haft i många år nu men som jag sällan pratat om. Och jag har hittat en annan utbildning. Som jag nu har sökt. Kanske. Komvux här i Skellhell måste godkänna min ansökan först, vilket jag inte vet om dom gör. Så håll en tumme eller två!
Men jag tror att jag ska försöka ta mig ur bartenderutbildningen.. Det passar inte så bra längre, iaf inte i sommar. Kanske nästa. Men jag tror inte riktigt det är möjligt. Ska försöka kontakta dem och höra. Har ju redan betalat in 900kr (som jag förövrigt inte vet varför jag betalat då det stod att jag inte skulle behöva betala något alls förän efter utbildningen ;S) men vi får se hur det blir. Är fortfarande taggad, skulle nog vara svinigt roligt! Men jag behöver pengarna till annat, och jag kommer typ avlida utan hundarna.
 
Just det, jag o Lima var ju utomlands en vecka! Inte det enklaste jag har gjort ska jag säga er. Saknade hundarna hela tiden och kunde knappt ligga still de första dagarna. Det vart lättare med tiden och jag var himla ledsen att fara hem sen men ändå ^^ Det var för övrigt den bästa idén jag någonsin haft. JA DET GÖR VI :D Hell yeah ;)
Kommer nog en uppdatering av den veckan här, har allt skrivet i mobilen men vill nog ha det på en "säkrare" plats också så jag kan minnas resan forever ^^
 
Nu sömn. Med lite tur drömmer jag om att nå mina drömmar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: