Äntligen, here's my weekend

Roadtripp med Albin till Luleå!



Fredagen SÖG. Som jag sagt förut så ska man inte tagga inför saker, då blir dom inge bra. Och som alla vet så har jag taggat denna dagen i typ över en månad. Uh.
Kort sammanfattning;
Äcklig mat på Allstar, nötter i min efterrätt, stressa att göra sig klar när allt gick åt helvete, såret såg JÄTTEfult ut och fick inte i linserna.
Mötte upp Albins folk, trängde in oss i ClaraLasse påväg mot förfesten. En bra sak var att Nasse, Nalle Puh, Ior och Tiger var där! Och Mumintrollet. Awesomet.
Utgång, kallt o jävligt att gå 20min till STUK, stå i kö, tappa bort folk. Lite folk. Träffade min snygging som var en hemskt clown och träffade Aho! Det var typ ljuspunkterna där inne. Folk som taffsades, kortet funkade inte, toakön var hemsk. Sneade ordentligt och gick gråtandes hemåt före kl1.

Här är några bilder från kvällens höjdpunkt!! (Då jag åkte i bagaget till festen)



Elisabeth var gullig o tvingade in linserna i mina ögon då vi kom på förfesten men det var ändå ingen som märkte något.



Note to self; Kör på slampigt nästa år, rätt svårt att misslyckas då.



Lördagmorgon; Bakis, trött, ledsen o besviken satte jag mig på bussen hemåt. Mami o Papi hämtade upp mig på busstorget så slapp ena bussresan iaf!

Försökte, men lyckades inte jättebra med, att tagga till inför kvällen. Hade lovat Daniel att jag skulle bli full! Men det blev jag inte :P Fick i mig 2 cider o en halv drink, men det var så eckligt :$ Men jag hade tokigt kul, dom hade planerat en femkamp osv och vi var rätt många så det löste sig som ändå! Var galet trött mesta delen av kvällen men försökte vara social ändå. Hoppas dom tyckte det var kul jag kom iaf!
Lekarna vi körde var jätteroliga, ena så skulle man vara två stycken ur laget, osså skulle man knyta en godis i ett snöre på byxorna på ena och den andra skulle fånga den i munnen när man juckade x) Okej, ni förstår kanske mer av bilderna nedan !
Där kring 1-2 så vart jag typ övertrött, var igång iaf! Körde Karamelldansen utan tröja som jag hade lovat x) Och fick en ganska stark drink av Daniel så vart typ påverkad x)
Där kring 4 så tjuvade jag skjuts med Peter då han skulle hem!

HAhahah justfan! Jag var jättetjock x) Tryckte typ en hel chipspåse själv, och sen satt jag o tjatade om pizza?! (jag som i vanliga fall inte ens gillar det) så Kim ringde till Mamma Mia o beställde en pizza o undrade om dom kunde köra den till oss. "Vi brukar inte göra det men okej!" heheh x) Sen så fick Chrille betala för den, så jag bara åt (A) Fast fick typ en sjättedel av den...
Det tog seriöst inte mer än en halv minut från det att det såg ut såhär:

Tills det såg ut såhär:



Födelsedagsbarnen :)



Nu till juckandet!
Först skulle Tina jucka på Bob...

Men det gick inte jättebra..

Så dom bytte!

Men klarade det ändå inte. Inga poäng till dom!



"Detta ser ju lovande ut" tänker ni? Men nope! Dom klarade det inte heller!



Och det gjorde inte dom här heller!

Men nu jävlar! Jag tar på mig all cred, även om det nog hellre var Olovs vighet som vann än mitt proffsjuckande..



Random pics



Mys i soffan!


Den som gissar rätt på vad som försiggår här får ett hemligt pris!!






And that's pretty much my weekend.
Nu taggar vi om inför Jokkmokk i helgen!
Såhär såg det ut förra året
Postat av: Linda

vet, det är världens finaste klänning, tyvärr så kan jag inte ha den för har för små boobies

2011-11-10 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: